Distances līgums

Distances līgums.

  1. Šie noteikumi (turpmāk – Noteikumi) tiek piemēroti pirkumiem, kas veikti interneta vietnē taropadomi.lv  (turpmāk – Interneta veikals), iegādājoties individuālas konsultācijas (turpmāk- Pakalpojumi).
  2. Iegādājoties pakalpojumu Interneta veikalā starp pakalpojuma pasūtītāju (turpmāk – pircējs)  un Pakalpojuma sniedzēju SIA „RENIV”, Juridiskā adrese – Pļavnieku iela 19-9, Rīga, LV 1021, Vienotais reģ. Nr. 40103241367 (turpmāk- Pakalpojuma sniedzējs), tiek noslēgts Distances līgums (turpmāk – Līgums).
  3. Noformējot pasūtījumu Interneta veikalā, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt Līguma noteikumiem.
  4. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad Pircējs ir noformējis pasūtījumu Interneta veikalā un ir veicis pilnu rēķina apmaksu par pakalpojumu un ir spēkā līdz pilnīgai Līguma izpildei.
  5. Pēc pasūtījuma saņemšanas Pakalpojuma sniedzējs rēķinu sagatavo divu darba dienu laikā un nosūta Pircējam uz norādīto e-pastu. Rēķins ir elektronisks un derīgs bez zīmoga un paraksta. Apmaksu par konsultācijām Pircējs veic pamatojoties uz Pakalpojuma sniedzēja sagatavoto rēķinu.
  6. Pircējs rēķina apmaksu veic trīs darba dienu laikā, pēc rēķina saņemšanas.
  7. Pakalpojuma sniedzējs konsultāciju- rakstiskā formā sagatavo un nosūta uz norādīto e-pastu Pircējam trīs darba dienu laikā, pēc rēķina apmaksas saņemšanas.
  8. Pircējs apņemas norādīt precīzus datus, t.i., vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, tālruņa numuru un jautājumus par kuriem vēlas saņemt konsultāciju, norādot visus nepieciešamos datus, kas ir prasīti. Par neprecīzu piegādi, kas radusies nepilnīgas piegādes informācijas dēļ, atbildīgs ir Pircējs.
  9. Pircējs nevar izmantot Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā ietvertās atteikuma tiesības un atgriezt sniegto pakalpojumu, jo Pakalpojuma izstrāde tiek uzsākta uzreiz pēc rēķina apmaksas saņemšanas un Konsultācijas ir individuāli veidotas konkrētam Pircējam, ka arī piegādātas kā digitāls produkts.
  10. Pakalpojumu sniedzējs nesniedz konsultācijas par sekojošiem jautājumiem:
    • Medicīnas jautājumi
      Taro konsultācijas nevar aizstāt medicīnisko diagnostiku vai ārstēšanu. Jebkuru veselības problēmu gadījumā ir jāvēršas pie sertificēta ārsta vai speciālista.
    • Tiesvedība un juridiski jautājumi
      Jautājumi par tiesas lietām, juridiskām problēmām vai tiesību piemērošanu netiek skatīti. Šādos gadījumos labāk vērsties pie jurista.
    • Jautājumi, kas skar trešās puses bez konkrētas iesaistes.
      Konsultācijas netiek sniegtas par jautājumiem, kas attiecas uz citu cilvēku personīgo dzīvi. Trešās personas var tik skatītas tik tālu, cik tas ir tiešā saistībā ar Jums.
    • Azartspēles un finanšu spekulācijas
      Jautājumi, kas saistīti ar laimēšanu loterijā, azartspēlēm vai neparedzamiem finanšu ieguldījumiem, netiek skatīti.
    • Nāves prognozēšana.
      Jautājumi par nāves laiku, veidu vai jebkādām līdzīgām tēmām netiek aplūkoti. Šādi jautājumi ir ne tikai ētiski sarežģīti, bet arī neatbilst Taro filozofijai.
    • Negatīvi un destruktīvi jautājumi
      Jautājumi, kuru mērķis ir radīt kaitējumu sev vai citiem, tiek atteikti. Taro konsultācijām jābūt vērstām uz izaugsmi, dziedināšanu un pozitīvu risinājumu meklēšanu.
  11. Pakalpojuma sniedzēja konsultācija negarantē konkrētu rezultātu, jo tā ir informatīva un ieteikumu rakstura, balstoties uz sniegto informāciju un Taro kāršu simboliku.
  12. Pakalpojumu sniedzējs visus paziņojumus nosūta uz Pircēja norādīto e-pasta adresi (veicot pasūtījumu).
  13. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus nosūta uz Pakalpojuma sniedzēja e-pasta adresi info@taro.padomi.lv
  14. strīdi, kas izriet no Līguma vai saistībā ar to starp Pircēju un Pakalpojumu sniedzēju, tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, domstarpības tiek risinātas Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
  15. Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar Noteikumiem, sapratis to saturu un sekas un piekrīt Noteikumiem.